Welkom Jan-Willem. Hoe ben je bij ÖkoFEN terecht gekomen?
Wel, ik ben iets meer dan een jaar geleden voor de eerste keer in Stroomop geweest, om te solliciteren voor een andere functie, en voelde toen al een
klik tijdens mijn gesprek met Ludwig. De functie waarvoor ik solliciteerde, bleek toen minder goed bij mijn profiel te passen, waarna ik elders aan het werk ging. Enkele maanden geleden kreeg ik een
telefoontje van Karel, die me vertelde dat
ÖkoFEN versterking zocht in de verkoop. Ik ben op gesprek gekomen en heb de job enthousiast aanvaard! Ik zag het onmiddellijk zitten door mijn eerste indruk een jaar eerder, maar ook door het feit dat Stroomop (en ÖkoFEN) in Kuurne algemeen bekend staat als een
gezond, groeiend & fijn bedrijf om in te werken.
Wat zullen je taken precies zijn binnen het ÖkoFEN team?
Ik ben aangenomen als
accountmanager voor Vlaanderen, dat wil zeggen dat ik
installateurs letterlijk en figuurlijk warm zal maken voor centrale verwarming met pellets. Er zijn nog heel wat mogelijkheden op de Vlaamse markt, en dat werkt enorm motiverend. Ik zal dus veel op de baan zijn en krijg de
ruimte en verantwoordelijkheid om mijn eigen klantenportefeuille op te bouwen. Een uitdaging die ik zeker zie zitten!
Hoe waren je eerste dagen hier binnen het bedrijf?
Mijn eerste dag verliep enorm vlot! Karel had
alles goed voorbereid, dus ik had onmiddellijk alles wat ik nodig had. Tijdens de rondleiding waren alle collega's direct heel
joviaal en open. De lunch bevestigde dit gevoel! Er heerst hier een echte
familiale sfeer waar iedereen gelijk wordt behandeld. De eerste dagen en weken zullen voor mij vooral
nieuwe info verwerken zijn en (technische)
opleiding krijgen. Vooraleer ik anderen kan overtuigen van onze technologie moet ik natuurlijk zelf goed geïnformeerd en opgeleid zijn!